Ett rum helt färdigt!

Efter ungefär en månad har jag äntligen lyckats få någon ordning och reda här hemma. Så sent som i fredags fick jag en rak fondvägg (den har tidigare haft en lutning på ca 4,5 cm).


Före:
Efter:
(Och ja, jag är medveten om att det är runda fläckar på fotona och att överkastet på sängen inte matchar rummet.)
Tapeten är från William Morris & co. Egentligen ville jag ha ett mörkrött rum, men så föll jag för den kollektionen och då var den lila så mycket snyggare...

Jag saknar ett antal av den här sortens knoppar inköpta på Indiska för några år sedan. Någon som har sådana i sina gömmor och som vill sälja/byta mot annan färg?

Kommentarer

Anja sa…
Ååh, en till som byter ut knopparna! =) Helt rätt, blir så himla mycket snyggare. Jag köpte också mina på Indiska, dock tyvärr inte sådana som du behöver. Du har verkligen fått det fint, blev sjukt sugen nu på att möblera om, måla en ny fondvägg, you name it! Hoppas du trivs i lägenheten!
karro sa…
Vad mysigt du fått det!
cat sa…
Snyggt fast på min skärm ser det brunt ut :)
Åsa sa…
kanske finns åtminstone liknande på shanti i lund. annars kan man köpa vita och ett sett keramikpennor...
Karin sa…
Snyggt! Blir lite avundsjuk... Mitt nya rum är bara vitt.